Η ΦΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΑΣ

Τρόποι και συμβουλές για να μάθω να φτιάχνω τα καλλυντικά μου και τα γιατροσόφια μου!

Printfriendly

Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου 2014

7 τροφές που βλάπτουν σοβαρά και γι' αυτό πρέπει να αποφεύγονται


Τα καθημερινά ψώνια για το μαγείρεμα είναι μεγάλη υπόθεση για κάθε νοικοκυριό.

Ποιες τροφές κάνουν καλό στην υγεία; 
Ποιες μπορεί να βλάψουν τα παιδιά; 
Πόσες από αυτές που βλέπουμε στις διαφημίσεις μας κάνουν τελικά καλό; 
Έρευνες δείχνουν ότι οι παρακάτω τροφές βλάπτουν σοβαρά και γι' αυτό πρέπει να αποφεύγονται.


Ντοματάκια σε κονσέρβα


Η εσωτερική επίστρωση στις κονσέρβες, σύμφωνα με έρευνες, περιέχει δισφαινόλη-Α, μία ουσία που μιμείται τη δράση των οιστρογόνων και έχει ενοχοποιηθεί για προβλήματα στο ήπαρ και το ανοσοποιητικό, καρκίνο του προστάτη και του μαστού, υπογονιμότητα, καρδιαγγειακά προβλήματα, σακχαρώδη διαβήτη και παχυσαρκία. 

Δυστυχώς, η οξύτητα της ντομάτας συντελεί στην μεταφορά της δισφαινόλης από την κονσέρβα στο περιεχόμενό της (ντοματοχυμό, ντοματοπελτέ, ντοματάκια κ.λ.π.) με αποτέλεσμα να την καταναλώνουμε και αυτήν.

Η λύση: Επιλέγετε ντομάτες και ντοματοχυμό σε χάρτινες ή ακόμα καλύτερα σε γυάλινες συσκευασίες. 
Καλύτερο είναι βέβαια να επιλέγετε φρέσκες ντομάτες, κατά προτίμηση βιολογικές.


Ξιφίας

Ο ξιφίας είναι ένα ψάρι που περιέχει μεγάλη ποσότητα υδραργύρου. 
Ο υδράργυρος είναι ένα βαρύ μέταλλο που είναι τοξικό για το σώμα προσβάλλοντας κυρίως το νευρικό σύστημα, ενώ επηρεάζει επίσης αρνητικά την καρδιά, τα νεφρά και το συκώτι. 
Έρευνες δείχνουν πως είναι θεμιτό να αποκλείεται από την διατροφή, ιδιαίτερα από τις γυναίκες που βρίσκονται σε κατάσταση εγκυμοσύνης, μιας και η κατανάλωσή του μπορεί να εμποδίσει την σωστή ανάπτυξη του βρέφους.

Η λύση: Μπορείτε να παίρνετε κάψουλες ιχθυελαίου. Επίσης να επιλέγετε άλλα ψάρια, όπως είναι οι σαρδέλες και ο σολομός, που έχουν μικρότερη περιεκτικότητα σε υδράργυρο και είναι ως εκ τούτου πολύ πιο θρεπτικά.

Λευκό ψωμί

Το άσπρο ψωμί, σύμφωνα με έρευνες, μπορεί πολύ εύκολα να αφομοιωθεί από το ανθρώπινο σώμα, με συνέπεια την πιο δραστική αύξηση του σακχάρου στο αίμα. 

Μπορεί να ανοίξει την όρεξη και να οδηγήσει κατ' επέκταση σε αύξηση βάρους, αλλά και να δημιουργήσει έντονα προβλήματα σε θέματα ευερέθιστου εντέρου και υπέρτασης. 
Το λευκό ψωμί δεν περιέχει φυτικές ίνες και η πραγματική θρεπτική του αξία είναι ελάχιστη.

Η λύση: Το ψωμί ολικής άλεσης και το ψωμί σίκαλης περιέχουν φυτικές ίνες και είναι πολύ πιο θρεπτικά. Προτιμήστε αυτά ή αλλιώς το πολύσπορο (πάντα όμως με μέτρο).
Μη βιολογικά λαχανικά και φρούτα


Έρευνες δείχνουν ότι είναι απαραίτητο να καταναλώνετε βιολογικά τα περισσότερα τουλάχιστον φρούτα και λαχανικά. 
Οι πατάτες, τα καρότα, τα παντζάρια και τα κρεμμύδια είναι κάποια από αυτά που είναι πιο επιβαρυμένα από λιπάσματα και άλλες τοξικές ουσίες. 

Δείτε εδώ την λίστα φρούτων και λαχανικών με τα περισσότερα φυτοφάρμακα.


Η λίστα των πιο "επικίνδυνων" τροφών για το 2014 περιλαμβάνει:
Μήλα
Σέλινο
Πιπεριά
Ροδάκινα
Φράουλες
Νεκταρίνια
Σταφύλια
Σπανάκι
Μαρούλι
Αγγούρι
Μυρτίλο
Πατάτες
Ενώ εκείνα που συνήθως δεν έχουν υπολείμματα από φυτοφάρμακα είναι:
Αβοκάντο
Μελιτζάνα
Πορτοκάλια
Ανανάς
Κρεμμύδια
Κουνουπίδι
Πεπόνι
Ακτινίδιο
Λάχανο
Καρπούζι
Ωστόσο, παρά την όποια επικινδυνότητα από τα φυτοφάρμακα, η EWG υποστηρίζει ότι τα οφέλη από την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι μεγάλα, γι' αυτό και οι καταναλωτές οφείλουν να τα συμπεριλαμβάνουν καθημερινά στην διατροφή τους.
- See more at: http://www.mama365.gr/18219/pos-na-plenete-sosta-ta-pio-epikindyna-froyta-kai.html#sthash.PohS8Lzq.dpuf
Η λίστα των πιο "επικίνδυνων" τροφών για το 2014 περιλαμβάνει:

Μήλα
Σέλινο
Πιπεριά
Ροδάκινα
Φράουλες
Νεκταρίνια
Σταφύλια
Σπανάκι
Μαρούλι
Αγγούρι
Μυρτίλο
Πατάτες

Ενώ εκείνα που συνήθως δεν έχουν υπολείμματα από φυτοφάρμακα είναι:

Αβοκάντο
Μελιτζάνα
Πορτοκάλια
Ανανάς
Κρεμμύδια
Κουνουπίδι
Πεπόνι
Ακτινίδιο
Λάχανο
Καρπούζι


Ωστόσο, παρά την όποια επικινδυνότητα από τα φυτοφάρμακα, η EWG υποστηρίζει ότι τα οφέλη από την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι μεγάλα, γι' αυτό και οι καταναλωτές οφείλουν να τα συμπεριλαμβάνουν καθημερινά στην διατροφή τους. 

Η λύση: Επιλέγετε βιολογικά λαχανικά και φρούτα, τα οποία καλλιεργούνται χωρίς λιπάσματα, εντομοκτόνα και χημικά. Ακόμη, καλό είναι να επιλέγετε περιοχές που είναι αγροτικές και δεν υπάρχει κοντά βαριά βιομηχανία, η οποία με τα απόβλητά της θα μπορούσε να μολύνει τις καλλιέργειες.

Επεξεργασμένα κρέατα

Τα αλλαντικά και τα λουκάνικα είναι γεμάτα από νάτριο και άλλες συντηρητικές ουσίες που προκαλούν καρκίνο του παχέος εντέρου. 

Χοτ-ντογκ, μπέικον και λουκάνικα έχουν επίσης πολύ αλάτι, λιπαρά, χοληστερόλη και πολύ λίγα θρεπτικά συστατικά που δεν κάνουν στο σώμα κανένα καλό. 
Δεν είναι λίγες οι έρευνες που δείχνουν ότι τα επεξεργασμένα κρέατα κρίνονται άκρως επικίνδυνα για την υγεία.

H λύση: Αν επιθυμείτε να φάτε κάποιο αλλαντικό, προτιμήστε ένα κομμάτι γαλοπούλα ή εμπιστευθείτε τον χασάπη σας για να σας δώσει εκείνος κομμάτια από "καλό" κρέας.


Αναψυκτικά διαίτης


Έρευνες δείχνουν ότι τα αναψυκτικά διαίτης βλάπτουν σοβαρά την υγεία. 

Αυξάνουν καταρχάς τα επίπεδα ινσουλίνης με αποτέλεσμα την απόκτηση παραπάνου βάρους (και όχι την επιθυμητή απώλειά του). 



Συνδέονται με την εμφάνιση διαβήτη, την οστεοπόρωση και τα καρδιαγγειακά νοσήματα ενώ μπορούν να εμφανίσουν πονοκεφάλους ή ακόμη και σημάδια κατάθλιψης.

Η λύση: Φτιάξτε ένα ωραίο ρόφημα με νερό, λίγες σταγόνες λεμόνι και λίγο μέντα. Στίψτε έναν δυναμωτικό χυμό. Για γλυκαντικό, συμπεριλάβετε στην διατροφή σας το μέλι ή την στέβια.


Μη βιολογικό κοτόπουλο και αβγά

Οι διοξίνες, χημικές ουσίες που βρίσκονται σε ζωικά προϊόντα, μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα σε έμβρυα αλλά και ότι επηρεάσουν το ανοσοποιητικό, το ενδοκρινικό, το νευρικό και το αναπαραγωγικό σύστημα.  

Συνδέονται παράλληκα και με την εμφάνιση καρκίνου του προστάτη, του μαστού, των όρχεων και του θυρεοειδούς. 
Έρευνες σημειώνουν πως είναι καλό να προτιμάτε εκείνα που είναι βιολογικά.

Η λύση: Να προτιμάτε ζωικά προϊόντα που είναι βιολογικά, ή ακόμα καλύτερα να επιλέγετε αυτά για τα οποία μπορείτενα γνωρίζετε από πού προέρχονται.

Της  Ελευθερίας  Ιωαννίδου



ΠΗΓΗ. mama365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου